Tuesday, January 29, 2008

29.JAANUAR

TÄNANE PÄEV ALGAS VÄGA HÄSTI. KEEGI EI HILINENUD, KÕIK OLID VARAKULT KOHAL, ASJAD TUNNIKS VALMIS. KOOS KELLAGA SAIGI TÖÖ ALATA. SAMA KENA TEMPOGA LÄKS PÄEV EDASI KUNI LÕPUNI. SÖÖMA MINNES MÄRKASIME, ET JUBA ONGI KOLM TUNDI LÄBI.
ESIMENE TUND ALGAS KARUST SALMIDE KORDAMISEGA. KUULASIME UUT LUULETUST RAAMATUST "PIKK NINA". LOOMULIKULT RÄÄKIS SEEGI KARUST. KUULASIME KA LAULE KARUST. KASSETILT KÕLASID NEED KÕVASTI KENASTI, AGA VINÜÜLPLAADILT EI TAHTNUD LUGU HÄSTI KÕLADA. VANA JA VÄSINUD GRAMMAFON. ÕPPISIME UUE KIRJATÄHE - H. HARJUTASIME SEDA SUUREL JA VÄIKESTEL TAHVLITEL. OLI USIN HARJUTAMINE. VIHIKUS NUPUTASIME ESMALT SÕNU, MIS HUNT OLI ALLA KUGISTANUD. SIIS LÄKS JUBA ISESEISVAKS KIRJUTAMISEKS. SEL AJAL LUGES ÕPETAJA ETTE "ANNA JA AADAMA LUGUDEST" LOO BOKSER BIBIST JA DOGI DOORAST. MEIE RAAMATUS OLI SAMASUGUNE ILLUSTRATSIOON. RÄÄKISIME VASTANDSÕNADEST. LUGEMISPALA OLI ISEVÄRKI. SINNA TULI ISE OSA SÕNU JUURDE PANNA. VÄLJA VÕIS TULLA LUGU KAHEST KOERAST VÕI KAHEST KASSIST.MÕLEMAS OLID SEES VASTANDID. VASTANDSÕNU KIRJUTASIME KA TÖÖVIHIKUS. ERITI TÄPSE TÖÖ EEST KIITUS LAURALE, RENEKILE JA MIRJAMILE. ILUSAD TÄHED, VEATUD SÕNAD JA JOONTEST KORRALIKULT KINNI PEETUD.
MATEMAATIKAS MÄNGISIME ESMALT LEPATRIINU RAAMATU MÄNGE. OLI VAJA ARVUTADA 5 JA 10 PIIRES. KORDASIME JÄRGARVE. NUMMERDASIME KALENDRI 12 KUUD. HAKKAB JUBA ENAM-VÄHEM PAIKA SAAMA, MIS KUUD MILLISE AASTAAJA JUURDE KUULUVAD. APRILL PANI VEEL ÜHE MEHE PIKALT KUKALT KRATSIMA. ARVELAUA ABIL HAKKASIME TUTVUST TEGEMA LAHUTAMISEGA 20 PIIRES. KA RAHA ON SEE, MIS AITAB ARVUTAMISE ALATI SELGEMAKS TEHA, KES SIIS KROONE LUGEDA EI OSKA. TÖÖVIHIKUS OLID HÄSTI TÄPSED KAREL, LAURA JA TRIINU.
LOODUSÕPETUSES JÄTKASIME OMA KOMPIMISMEELE ARENDAMIST. KATSUSIME ERINEVAID ESEMEID JA KIRJELDASIME NEID. JÄTKUS PEIDUKOTI MÄNG. SEE MEELDIS VÄGA. KA LAURAL OLI VARUKS ÜKS KOMPIMISMÄNG, AGA TUND SAI ENNE OTSA. NÜÜD ON PÕHJUST REEDET OODATA.
LÕUNAKS OLI VÄGA MAITSEV HERNESUPP JA KOHUPIIMA MAGUSTOIT. KEHALISES TEHTI TEATEVÕISTLUSI.OLI TORE PÄEV.

No comments: