Monday, October 6, 2014

OLI ÕPETAJATE PÄEV

Meie mõtisklused õpetaja tööst.
Missugune peab sinu arvates olema tõeliselt hea õpetaja? Too välja kolm kõige olulisemat omadust!

  • Hooliv, tubli,
  • tubli,
  • hästi välja puhanud, töökas, teadma mida lastele õpetada
  • hea, ei tohiks vihastada, rõõmus
  • tark, hea, puhanud
  • peab klassis korda, õpetab tarkust, ei riku ise korda
  • aitab ja õpetab
  • tubli, tark, heatujuline
  • tark, rõõmus, viisakas
  • heasüdamlik, mitte liiga hea, hästi õpetama
  • ei tohi kuri olla, arusaaja, kuulab kui mul mure on
  • sõbralik, tark, rõõmus
  • õpetab ilusti, ei ole pahas tujus, ei riidle iga asja peale
  • lahke, tark, hea südamega
  • ei tohi olla liiga kuri ega liiga lahke, peab õpetama, mitte ütlema, et tee ise

Mida arvad sina õpetajatööst? Kas sinust võiks saada ka kunagi õpetaja? Mis ainet õpetaksid, kui oleksid õpetaja?

  • Sõprust, matemaatikat ja kunsti
  • ma töötaksin ilusti ja oleks korralik ja lahendaksin asju kui vaja
  • raske töö, ma õpetaksin loodusõpetust
  • ma õpetaksin inglise keelt
  • kehalist, sest mulle meeldib joosta
  • kehalist, inka, matemaatikat
  • minust võiks saada kehalise õps
  • tahaksin olla ajaloo õpetaja
  • raske ja kerge, mina küll ei tahaks õpetaja olla
  • ma arvan, et tahan ka suureks saades õpetaja olla, sest see tundub põnev ja mulle meeldivad lapsed
  • õpetaja töö on raske, ma tahaksin anda kehalist
  • õpetaja töö on raske, ma õpetaks kunsti
  • jah, matemaatikat
  • õpetaja töö teeb lapsed targemaks

No comments: