ALUSTASIME TÄNAST KOOLIPÄEVA PIKKADE TÄISHÄÄLIKUTEGA SÕNADE LEIDMISEGA. TÖÖVIHIKUS TÄITSIME SEL TEEMAL HULGA HARJUTUSI. KÜLL TEGIME NEID KOOS JA ÜKSI. ÕIGE PIKKUSEGA O LEIDMINE EI VALMISTANUD ENAMUSELE RASKUSI. PISUT KEERULISEM OLI TABADA TÄPITÄHTEDE PIKKUST. LAUSESSE OLI VAJA LEIDA SOBIV SÕNA. KÕIK NEED TÖÖD ÕNNESTUSID TÄNA TRIINUL, ADEELEL, JAANUSEL, JOONASEL JA MARTAL. LUGESIME LUULETUST TALVISEST KODUMAAST. EI TULNUD SEE ERITI HÄSTI VÄLJA. KAS OLI TEKST LIIGA RASKE VÕI SAI VÄHE HARJUTATUD? TÄIESTI RAHULE VÕIB JÄÄDA RENEKI JA JOONASEGA. KA CARMENIL JA MARDOL TULI HÄSTI VÄLJA. TRIINU OLI KAASA TOONUD EESTI KAARDI.
UUS LUGU ÕPIKUS RÄÄKIS EESEL IIA PRILLIDEST JA TELEKA VAATAMISEST. TUNDUB, ET SELLINE SAATUS VÕIB MEIE KLASSIS KA MÕNDA TABADA, SEST LIIGA PALJU ISTUB MÕNI ARVUTI EES. VAHETUNNIS TAHAKSID SILMAD PUHATA SAADA.
MATEMAATIKAS TULI ESMALT LÄBI TEHA KAKS PIKKA ARVUTUSAHELAT. SIIN OLID EDUKAMAD PEAST ARVUTAJAD KAREL, ADEELE, JAANUS, HEDVIKA. TREENISIME VÕRRATUSTESSE MUUTUJATE LEIDMIST, SEDA ÕPPISIME EILE. SEE TULI VÄGA HÄSTI VÄLJA ANDRAL, MARTAL, JAANUSEL, JOONASEL JA ADEELEL. TUBLID OLID VEEL MARDO, HEDVIKA JA MIRJAM. TÄNASE TUNNI ÜLESANDEKS OLI TREENIDA ARVU TÄIENDAMIST KÜMNENI. LEIDSIME ARVUKAARTIDEGA OMALE KAASLASE ( 1+9, 2+8, ... ), NUPUTASIME KLASSI EES SEISJALE NÄIDATUD ARVE. SEE MÄNG JÄI MÕNELE VEEL SEGASEKS. KODUNE ARVUTAMISÜLESANNE TULI VÄGA HÄSTI VÄLJA JAANUSEL, ADEELEL, JOONASEL JA ANDRAL. KA KARELIL. TÖÖLEHEL NUMBER 13 TULI NÄIDATA OMA LAHUTAMISOSKUSI. HUVITAV OLI SEE, ET B RÜHMA TÖÖD OLID PAREMINI ÕNNESTUNUD KUI A RÜHMAL. KIITUS HEDVIKALE, TRIINULE, KARELILE ANDRALE, SIGRIDILE, JAANUSELE, MIRJAMILE, JOONASELE, RENEKILE.
TEGIME HULGA NUPUTAMISÜLESANDEID TÖÖVIHIKUS. KOKKUVÕTTED TULEVAD HOMME, SEST KOHE PEALE TUNDE KIIRUSTAS ÕPETAJA RONGI PEALE, ET SÕITA TALLINNASSE ISE ÕPPIMA. LOODAN, ET PÄEV LÕPPES KENASTI JA TRENNI JÕUDSID KÕIK, KEL VAJA. JOONAS JÄI HAIGEKS, VIST KÕRVAPÕLETIK NÜÜD TEMAL.
TUNNID OLID NII TÖISED JA TÖÖROHKED, ET PILTE POLNUD MAHTI TEHA. TÄNASED VIDEOD ON VAHETUNNI TEGEMISTEST.
No comments:
Post a Comment