



Rolli said Marta, Mardo, Laura ja Andra. Nauditav oli nende kõigi mäng. Loovus läks hoobilt valla! Samad rühmad valmistasid ette ka rahvalaulu esituse. Tõsiselt kahju oli, et fotoka aku ei lasknud esinemisi filmida ( nagu ikka tähtsatel momentidel on ta lihtsalt tühi! ). Oli ääretult mõnus kontsert. Lõpuks lugesime põnevat muinasjuttu "Metsavanad" ja kavastasime selle, iseloomustasime tegelasi, tegelesime tundmatute sõnadega. Oli ka aega oma juturaamatut lugeda. Aigil on käsil just see muinasjutt, mis koju lugeda jäi - "Vahva rätsep". Lugemises on enamus tubli olnud, mitmed raamatud läbi saanud ja uue kallale asunud. Kleepse sai ohtralt päevikutesse kleepida. Joonas oli lausa õnnetu, kui Limpa raamat läbi sai, nii hea lugu olevat olnud. Mida veel tahta? Rõõmu tundsin sel nädalal ka sellest, et kui palusin lugemiskontrolli lõppu kirjutada vanasõnu, siis osati neid päris palju kirjutada. Kiidan Joonast, Triinut, Adeelet, Martat.


Mardo ja Triinu tööd valmisid juba eelmisel nädalal ja need võis kohe aknale kinnitada.


Kel töö valmis, see värvis mõnuga pilte hobustest. Õpetaja tõi reedel Tallinnast sellise uue värviraamatu, lisaks veel raamatu dinosaurustest ja roomajatest.

Sel nädalal uurisime aga loodusõpetuses lindude maailma. Ka arvutitunnis vaadatud CD-ROMilt valisime lindude teema.
Sel nädalal tähistas koolipere õpetaja Taimi juubelt. Meie ei tea temast veel eriti midagi, aga samme pea kohal oleme küll kuulnud. Õpetajad tervitasid teda regilauluga ja pillimänguga. Mis te arvate, mis pilli mängis direktor? Kannelt! Vot! Mida ta ka kõike ei oska! Tunnustavaid sõnu jätkus tal ka meie tööde kohta kui neid koridori näitusele sättisime.
Sel nädalal tähistas koolipere õpetaja Taimi juubelt. Meie ei tea temast veel eriti midagi, aga samme pea kohal oleme küll kuulnud. Õpetajad tervitasid teda regilauluga ja pillimänguga. Mis te arvate, mis pilli mängis direktor? Kannelt! Vot! Mida ta ka kõike ei oska! Tunnustavaid sõnu jätkus tal ka meie tööde kohta kui neid koridori näitusele sättisime.

No comments:
Post a Comment