Monday, September 10, 2012

MINU KODU


Ma elan majas Kaerepere külas metsa ääres. Seal on palju puid. Minu kodul on maani katus. Mulle meeldib, et mu kodu on suur ja ilus.

Mina elan maal. Elan korteris. Kodu ümber on palju puid ja põõsaid. Maja ees on mänguväljak. Meeldib, et kodu ümbrus on puhas.

Mina elan talus. Minu kodu ümber on metsad ja põllud. Mulle meeldib meie aed. Seal on minu batuut.

Elan talumajas. Elan külas. Minu kodus on suur õu ja maja taga on mets.

Ma elan majas maal. Minu maja ümbrus on ilus. Mulle meeldib ilus loodus.

Ma elan korteris. Mulle meeldib emme peenar. Mulle meeldivad koerad ja kassid.

Minul on korter. Minu korteri taga on redel ja maja ees on tee. Minu naabrid on Ülar ja Illar. Minu maja kõrval on palju puid.

Elan Kaereperes korteris maal. Minu kodu ees on pood. Mulle meeldib minu maja mänguhoov.

Elan vesiveskis. Elan majas. Minu maja ees on koer. Minu maja taga on pesu.

Mina elan Kehtnas alevikus. Elan korteris. Meie maja ees on kiik ja turnikas. Seal on veel üks suur mägi, kus mulle meeldib sealt alla lasta.

Mina elan maal Linnaaluste külas. Meil on oma maja. Maja on metsa ääres. Siin on rahulik ja palju ruumi.

Mina elan majas Kaereperes. Kodu asub metsa ääres. Isa ehitas onni.

Mina elan Kehtnas. Minu vanus on 8-aastane. Minu kasside nimed on Miisu ja Trulla.

Mina elan Ohekatkus. Minu maja ees on puukuur. Maja taga on mets. Minu naabrid on head.

Elan Kummas oma majas maal. Lähedal on mets. Mulle meeldib rahulik elu.

Mina elan Kehtna alevikus. Korteris on 3 tuba. Minu kodu juures on autod, majad, mänguväljak. Mulle meeldib maja ees mängida jalgpalli.

Elan majas. Maja ümbrus on roheline.

Mina elan majas külas. Kodu on metsa ääres, palju lilli ja muru. Mulle meeldib kassile pai teha.

No comments: