Wednesday, March 25, 2009

25.märts

Täna juhtus matemaatika tunnis erakordne asi - Bingo mängus sai Adeele 5-kordse võidu. Sellist asja pole meil veel enne juhtunud! Õnne oli tal aga veel, ka ajakirja Witch loosimises sai ta auhinna omanikuks. Tasub ikka proovida ja saata oma vastuseid, siis on vähemalt õnnele antud võimalus tulla. Adeelel oli täna veel ka uudis varuks - teisip-neljapäevani loeb ta isa Vikerraadios lastele juttu Mereröövlimäng. Lugu on 12-osaline, räägib sõprusest. Seda saab kuulata õhtul kell 18.30. I osa võid kuulata ka siit , II osa siit. Kuula kindlasti! Adeele soovitusel räägib poiss seal just sellise häälega.

Mõtteid inimeseõpetuse tunnist:
Ma olen õnnelik, kui ma
· mängin
· võimlen
· lasen vibu
· lähen vanaema juurde Rakverre
· saan jalgratta
· saan oma toa
· saan õe või venna
· saan ATV
· saan sõbrale külla minna
· saan tunnistuse
· tantsin
· saan kingituse
· saan aasta vanemaks
· pean sünnipäeva
· saan minna põnevasse kohta
· saan uue sõbra
· pean sünnipäeva
Ma olen kurb, kui ma
· saan haiget
· kukun
· saan kipsi
· saan koduaresti
· suren
· saan peksa
· noritakse
· keegi lööb
· saan riielda
· midagi ära kaotan
· keegi teeb haiget
Ma olen elevil, kui ma
· saan kingitusi
· pean esinema
· saan omale koera
· lähen ujuma
· külalised tulevad
· ootan külalisi
· võtan uut aastat vastu
· ootan külalisi
· lähen sünnipäevale
· saan jõuluvanalt kingitusi
Ma olen üllatunud, kui ma
· leian oma asju
· saan kingituse
· võidan reisi
· saan omale õe või venna
· saan midagi ootamatult
· näen kinke puu otsas
· saan kirja
· külalised tulevad
Ma olen tänulik, kui ma
· saan tänukirja
· saan ujuma
· saan sünnipäeva pidada
· saan seda, mida tahan
· keegi aitab mul õppida
· saan abi
· saan kingi
· saan midagi, mida ma väga tahan
· saan taskuraha
· kelleltki lilli saan
· kui kõik tulevad mu sünnipäevale
Ma olen rõõmus, kui ma
· saan endale mullivanni
· teen hundiratast
· tantsin
· saan sõprade juurde ööseks jääda
· saan maja
· võidan mängu
· võidan palju raha
· saan palju mänguasju
· saan ratsutada
· näen isa
· näen sõpru üle pika aja
· saan kinno või teatrisse minna
· sõbra juurde minna
· kui sõber tuleb minu juurde
· saan perega reisida
· pean enda sünnipäeva

Mida sa tahaksid teha enne, kui 20-a saad?
· põhikool lõpetada
· gümnaasium lõpetada
· ülikooli minna
· Pärnu randa minna
· reisile minna
· lauljaks saada
· miljonäriks saada
· maja osta
· mängida
· kiituskirja saada
· Renekiga mängida
· naise võtta
· mehele minna
· lapsi saada
· autojuhiks saada

Mida sa tahaksid teha enne, kui 100-a saad?
· Pärnu mustast torust alla lasta
· näitlejaks saada
· lapsi saada
· hamstri võtta
· „Targem kui 5-b“saatesse minna
· Pärnu randa minna
· reisile minna
· lauljaks saada
· miljonäriks saada
· maja osta
· auto saada
· tööd saada
· enda talu üles ehitada
· jänes võtta
· hobused võtta
· koer võtta
· kass võtta
· arvuti sisse minna
· vanaonu kepp endale saada
· pruudi leida
· mehele minna
· autoga sõita
· emaks saada ja abielluda

Eesti keele tunnis saime täna naerda, sest üks mees luges raamatust, et nahkhiirtel olid lambad kaelas ( tegelikult olid lambid ).
Homme meisterdame lihavõttejäneseid. Minu jänesega sündis ime. Jänes seisis minu laual ja kui ma seda järsku liigutasin, siis ilmus sealt alt välja šokolaadimuna. Vot nii!

No comments: