Monday, September 27, 2010

LOODUSÕPETUS

Loodusõpetuses rääkisime tähistaevast. Põnevust tõi binokliga vaatamine.

Vaatasime videot Tudivillust ja Tuulist, kes käisid täheteadlasel külas ning mängisime arvutimängu Tähistaevas.
Adeele sai teemast inspiratsiooni ja kirjutas luuletuse. Autori loal saate teiegi seda lugeda:
On kuuvalge öö,
toas kell kaksteist lööb.
Istun järvekaldal
ja unistan.

Ma tahan, et oleks mul tiivad,
et oleks mul võime lennata.
Seda jah tahaksin ma,
et suudaksin hüpata
kaugele.
Ma lendaksin tähtede vahel
ja tiirleks planeetidel.
Ma küsiksin Veenuselt ilu,
Saturnil käiksin ka.
Ma tean, et ilus oleks planeet,
mille nimi Uraan.

On kuuvalge öö,
toas kell kaksteist lööb.
Kõnnin õunapuude all,
öö on pimeduses hall.
Puhub nõrk tuul,
õied õunapuul,
istun võrkkiike ma
ja aina unistan.

Ma tahan, et oleks mul tiivad,
et oleks mul võime lennata.
Seda jah tahaksin ma,
et suudaksin hüpata
kaugele.
Ma lendaksin tähtede vahel
ja tiirleks planeetidel.
Ma vaataksin Jupiteri
ja kaeksin Pluutot ka
ning istuksin Kuule
jalgu puhkama.
Istuksin, mõtleksin,
tunneks end printsessina.
Uinuksin seal
Kuu kumas.
Arvutiklahve klõbistasime ka ühiskonnaõpetuse tunnis. Kordasime koolielu reegleid. Lugesime veel meie oma kooli sisekorraeeskirju.

No comments: