Sunday, November 25, 2012

KES ME OLEME?

  • Olen tark, lõbus ja abivalmis. Mul on prillid, blondid juuksed. Mu silmad on hallid. Mul on tolmulestaallergia. Mulle meeldib flööti mängida, laulda, teatris, kinos ja kontserdil käia. Kardan arste. Meeldib reisida. Lemmiktund on kehaline ja kunst. Mulle meeldib oma ja teiste sünnipäev.
  • Mul on pikad juuksed. Mu lemmikpäev on nimepäev ja sünnipäev. Olen tark, lõbus, sõbralik. Oskan hästi vennat hoida. Meeldib katri ja marti joosta. Olen seestpoolt heasüdamlik. Mulle meeldib õpetaja, reisida, Stellaga mängida, rattaga sõita ja teatris käia.
  • Mulle meeldib õues olla, telekas, õppida, halloween, arvuti, lugeda.
  • Pikad juuksed. Oskan arvutada. Tark. Ilus. Osav. Mul on sinised silmad. Olen hea südamega. See on paha, et ma kogu aeg unustan. Mulle meeldib kinos käia, koolis õppida, kunsti teha, õpetaja, televiissorit vaadata. Olen kiire, hea.
  • Väikesed käed. Olen osav arvutades. Rohelised ja sinised silmad. Ma olen hea. Kollased juuksed. Mulle meeldivad Ben10 mänguasjad. Meeldib kehaline.
  • Ma olen osav jalgpallis, rahvastepallis. Olen pikk, tark. Olen prof lumelaudur. Meeldib koolis käia. Olen tugev.
  • Ma olen hea poiss. Olen hea jalgpallis. Mul on juhtmed peas. Meeldivad filmid. Mulle meeldib mängida.
  • Mul on väike pea. Olen kodus abivalmis. Mul on sinised silmad. Olen koolipoiss. Mul on pruunid juuksed. Mulle meeldib lilli nuusutada.
  • Minu juuksevärv on must. Ma olen osav lugeja. Mul on pruunid silmad. Mulle meeldivad nahkhiired, onnid. Minu lemmikloom on koer.
  • Mul on tugevad käed. Mulle meeldib XBOX360 ja XBOXI mängud, GTA4 ja DRIVERSAN.
  • Ma olen 8-aastane. Mul on peas triip. Käin 2.klassis. Olen jalgpallur. Mulle meeldib jalgpalli mängida, XBOX360 ja XBX. Meeldib „Kättemaksukontor“ ja „Romet ja Julia“ ja „Süvahavva“.
  • Ma olen osav, kiire jooksja. Mul on ilusad silmad ja juuksed. Olen tark. Oskan ilusasti joonistada. Mulle meeldib oma kassile kõhu alt musi teha. Oskan ilusti lugeda. Õp. Ebe on hea.
  • Ma olen osav kunstis. Mul on patsid. Mulle meeldib joonistada ja värvida. Arvutan ja kirjutan hästi. Mu jala number on 45. Mu silmad on rohekad-hallid. Ma vahest harva kiusan, aga muidu olen tore ja teen vahest nalja. Loen ilusti. Mul on mitu hammast välja tõmmatud, aga eriti valus ei olnud. Natuke karjusin ka. Mulle meeldivad kõik loomad. Ma tahan õpetajaks saada. Minu lemmikõpetaja on Ebe.
  • Olen kiire. Pruunikad ja rohekad silmad. Olen põllumees. Meeldivad New Hollandi traktorid. Meeldib isaga kaasas käia. Lemmiktund on kehaline, kunst ja ujumine. Lemmikfilm on „Kättemaksukontor“.
  • Ma olen ilus. Oskan hästi jalgpalli mängida. Ma olen natuke tugev ja kiilakas. Ma olen heasüdamlik. Olen väga tubli rahvaste pallis ja kergejõustikus. Mulle meeldib matemaatika tund.
  • Mul on pruunid silmad, pruunid juuksed, pruun tukk. Mul on kodu hästi ilus. Ma oskan hästi arvutada. Mulle meeldib käia Tartu Ahhaa keskuses, loomaaias, Pärnu veekeskuses. Mulle meeldib kunstitund. Enda klassist meeldib mulle kõige rohkem Edith, Vanessa, Elise, Stella, Egle, Andreas, Joonas, Mihkel, Germo T, Silver. Ma elan Lelles.
  • Olen arvutis osav. Oskan pinki teha. Mulle meeldib rallit sõita. Olen ehitaja. Oskan õuduste lossi teha. Tahan olla kuningas. Mulle meeldib sõda mängida, öösel hulkuda, hobusega sõita.
VOT NII! KAS TUNNETE ÄRA?

No comments: