Saturday, November 24, 2012

LAPSED PEOST

  • Peol oli tore see, et paljudel mängudel olid auhinnad. Mina olin Lotte. Peol sai süüa. Väga toredad olid mängud. Vaatasime Lotte laule ja tantsisime nende järgi. Leiutiste konkursil oli tore hindeid anda. Mulle meeldis kõige rohkem Andrease riietus. Meeldis teistele leiutist näidata. Viktoriin läks pingeliselt, aga võitsime. Segas, et C võistkond segas. Väga meeldis see pidu. Aitäh, õpetaja
  • Mängisime pikka nina, tegime viktoriini, sõime ja jõime, tantsisime, tegime võistlusi. Sain leiutises teise koha. Alguses ostsime piletid, pärast saime Lotte märgi. Olid A,B,C,D rühmad. Oli väga tore.
  • Ma olin Lotte. Mulle meeldis viktoriin ja mängud, kui tantsisime ja laulud, maiustused, leiutiste näitamine ja mõmmiga limonaadijook.
  • Mulle meeldisid seal need mängud, viktoriin, lapatuu mäng, Germo Vibus. Hästi lahe oli. Joonasel oli päris lahe leiutis, päris pesumasin, mille sees oli päris pesupulber. Mulle meeldis toolide mäng ja Edithi leiutis ka. Aitäh, õp. Ebe.
  • Mulle meeldisid leiutised, tants, lapatuu, pikk nina, maiustused, viktoriin, auhinnad. Mulle meeldisid väga rohkem Lotted. Aitäh peo peale!
  • Mulle meeldis mängida, lõbutseda, leiutised, söögid. Mina olin Lotte. Mulle meeldis lapatuu tants. Kõige rohkem meeldis Germo Vibus. See oli hea, et Markose vanaema tõi õuna ja et Markos tegi üllatuse. Mulle meeldis pidu.
  • Mulle meeldisid Brunod. Ma olin ise ka Bruno. Germol oli lahe müts. Mulle meeldis pika nina, lapatuu ja tooli mäng. Mulle meeldisid leiutised.
  • Leiutajateküla peol oli lahe. Mina olin Bruno. Leiutised olid lahedad ja lapatuu oli lahe ja pikk nina oli lahe. Mul oli seljas ruuduline pluus, olin kass. Tooli mäng ja Joonase pesumasin olid lahedad.
  • Mulle meeldis pikk nina ja viktoriin ja lapatuu ja minu riietus ja tooli mäng.
  • Pidu oli lahe. Mina olin Bruno. Leiutised olid ägedad. Germo Vibus oli lahe.
  • Meeldis pikka nina mängida. Meeldisid kõik leiutised ja lapatuu, pileti ostmine, tooli mäng.
  • Mulle meeldis, et ma sain medali. Mulle meeldis see esimene jook. Mulle meeldis pikk nina ja tooli mäng. Aitäh, õpetaja!
  • Mulle meeldis pikk nina, ajamasin, pesumasin, Andrease tomatikast, hobuste hotell. Meeldisid Lotted ja Brunod ja laulu videod.

No comments: