Wednesday, November 25, 2009

VEIDI STATISTIKAT

LEMMIKTUND:

matemaatika - 8
kehaline kasvatus - 7
kunst - 6
loodusõpetus - 3
inglise keel - 3
eesti keel - 3
arvuti -2
inimeseõpetus - 2
muusika - 1

TUNNID, MIS VALMISTAVAD RASKUSI:

eesti keel - 4
kehaline kasvatus - 4
matemaatika - 2
muusika - 2
inimeseõpetus - 2
inglise keel - 2
loodusõpetus - 2
kunst - 1

LEMMIKTOIDUD:

kartulipuder - 4
makaronid - 4
piimakissell -3
kakaokissell - 3
ahjukartul -2
kanaliha - 2
jäätis - 2
hernesupp - 2
kalapraad
kalapulgad
hakklihakaste
tatrapuder
külm koorekaste
salat
vorstikaste
borš

KELLEKS TAHAN SAADA:

näitleja 4
müüja 3
laulja 2
loomaarst 2
politseinik 2
juuksur 2
raamatupidaja
modell
loomatalitaja
kokk
hobusekasvataja
arst
kunstnik
tantsija

MEIE PERE PEAKS OSTMA:

uue arvuti klaviatuuri (vana on katki)
uue kirjutuslaua (mul on ema vana laud) (vana on kleepse täis ja soditud) (vana katki ja sahtel tuleb kogu aeg ära) (mul pole)
ratastega tooli (taburettidega sõitmisest on põrandas augud sees)
voodi (siis ei pea madratsil magama)
akna (vana kiilus kinni)
peegli (väikesest on halb vaadata)
riidekapi (ei leia riideid üles ja lähevad seal kortsu) ( mu riided ei mahu kappi ära)
ukse (vana on kole) (vanad kräuksuvad)
garaaži (mootorpaati pole kuhugi panna)
uue arvuti (ema peab oma jaoga tööd tegema ja meie mängides võime selle katki teha)(mul on vana arvuti)
uue auto (turvarihm vanas katki) (vana ei taha hästi käima minna)
tolmuimeja (vana katki)
tooli (vana nii katki)
uue vaiba (kass on vaiba ära närinud) (vanal augud sees)
nõudepesumasina (siis peab ema vähem nõusid pesema)
mänguasju (muidu on meil igav)
lilli ( teised on närtsinud)
interneti (kui ma hiage olen, siis ei saa koduseid töid vaadata)
pinali (vana on väga must)
äratuskella (ma ei taha hommikul väga hästi ärgata)
kleepsud klaviatuurile (meie klaviatuuril mõned nupud väga kulunud)
sauna (meil ei ole seda veel)
diivani (meie diivanil on mõned augud sees)
emale-isale uue voodi (vanal on vedrud katki)
hambaharja (vana kadus ära)
teleka (mul pole)
süüa (külmkapis ei ole midagi)
emale telefoni (katki)
batuut (tahan kuskil hüpata)
sellise asja, et saaks plaadilt filme vaadata (mul on vahel igav ja telekast tulevad igavad filmid)

No comments: