Nemad valiti parimateks lugejateks.
Proovisime ka järgi, kuidas erinevad turumüüjad oma kaupa reklaamivad. Kõik olid julged ja agarad katsetama. See teeb rõõmu. Lõpuks valis igaüks omale aedvilja pildi ja kehastus turumüüjaks. Kõik said kauba reklaamiga hakkama. Silma paistsid Mardo ( mahlased aedviljad ), Triinu ( küüslaugu tervislikkus ), Carmen ( Eesti parimad lilled ), Joonas ( peedi kasulikkus verele! ), Jaanus ( teistelt nii maitsvaid enam ei saa ), Marta ( osta rohkem, saad boonust ), Greete ( võid teha mahla ). Lugesime sellest, kuidas Anna ja Aadam turul kapsaid ostmas käisid ja koju hoopis kõrvitsa tõid. Kirjutasime etteütlust. Ilusa käekirja eest tahaks kiita Triinut, Martat, Laurat, Adeelet. Viisi sai mitmeid töö alla kirjutada. Parim töö oli Carmenil. Kiitus ka neile, kes eelmise tööga võrreldes oma tulemust parandasid. Need olid Jaanus, Renek, Joonas, Greete. Pelmeenisupp sai lõunalauas palju kiita. Loodusõpetuses kordasime puid, põõsaid, puhmaid. Koostasime neist tahvlile tabeli. Mõtteid oli rohkem kui tahvlile ära mahtus. Töövihikusse oli hea mustikataime joonistada, sest see oli meil sahtlist võtta ja vaadata. Siin on ta suvise ja talvise näoga. Võrdlesime ka metsast toodud kanarbikku lillepoest tooduga.Uurisime raamatust, mille poolest erineb hobukastan kastanist. Saime teada, et lumimarjad on mürgised. Juttu oli puudest ja põõsastest, mis kasvavad aias-pargis. Tuli ära tunda 3 õpitud taime ja kirjutada, kas see on puu, põõsas või puhmas. Tahvlil olid kõik nimed olemas, aga vaatamata sellele ei osanud mõned neist abi saada. Kiitus Carmenile, Triinule, Andrale, Martale, Joonasele, Laurale ja Adeelele. Olete tunnis tähelepanelikud olnud ja kõik meelde jätnud. Kõik lehtpuude lehed tundsid ära Renek, Mardo, Marta, Jaanus ja Triinu.
Põnevusega oodati "uut" õpetajat, kes homme tunde annab. Koolipäev on homme lühem. Hommikul aktus, siis 5 30-min tundi ja õpilasliini buss läheb 13.05. Sinnani on pikapäevarühmas ja aitavad õigetele bussidele minna poisid üheksandast. Loodetavasti tuleb ilus päev kõigile!
No comments:
Post a Comment