Tuesday, February 17, 2009

16.veebruar

Sõbrapäev ongi möödas. Jutte kuulates selgus, et paljudes kodudes tehti sel puhul pannkooke ja söödi torti.
Täna räägiti oma sõpradest. Selleks küsitleti enne sõpra ja uuriti tema kohta üht teist. Suur kasu oli diktofonist. Tulemused sellised:
Minu sõbra nimi on Hedvika. Talle meeldib loomadega tegeleda. Teda kurvastab see kui keegi teda norib. Tema lemmikvärv on heleroheline. Tema lemmiktoit on kartul ja kaste. Ta unistab, et tal oleks oma poni. Kõige meelsamini tegeleb ta loomadega.
Minu sõbra nimi on Joonas. Talle meeldib mängida . Teda ei kurvasta mitte midagi. Tema lemmikvärv on kollane. Tema lemmiktoit on makaronid. Ta unistab, et saaks arvuti sisse minna. Kõige meelsamini ta jookseb.
Minu sõbra nimi on Camilla. Talle meeldib mängida saksofoni. Teda kurvastab see, kui tal on igav. Tema lemmikvärv on kollane. Tema lemmiktoit on makaronid. Ta unistab saksofoni mängima hakata. Kõige meelsamini tegeleb ta saksofoni mängimisega.
Minu sõbra nimi on Renek. Talle meeldib mängida. Teda ei kurvasta mitte midagi . Tema lemmikvärv on sinine. Tema lemmiktoit on satsimakaronid. Ta unistab mängimisest. Kõige meelsamini vaatab ta telekat.
Minu sõbra nimi on Andra. Talle meeldib oma väike õde . Teda kurvastab kui teda noritakse. Tema lemmikvärv on punane . Tema lemmiktoit on kartulipudru ja hakklihakaste. Ta unistab, et olla suur. Kõige meelsamini tegeleb ta oma väikse õega.
Minu sõbra nimi on Carmen. Talle meeldib palli mängida. Teda kurvastab kõige rohkem see kui keegi teda lööb. Tema lemmikvärv on punane. Tema lemmiktoit on mannapudru. Ta unistab olla suur. Kõige meelsamini tegeleb ta jooksmisega.
Minu sõbra nimi on Jaanus. Talle meeldib soparalli. Teda kurvastab kui keegi ropendab. Tema lemmikvärv on sinine. Tema lemmiktoit on friikartulid. Ta unistab soparallist. Kõige meelsamini tegeleb ta soparalliga.
Minu sõbra nimi on Karel. Talle meeldib sõda mängida. Teda kurvastab kui keegi. Tema lemmikvärv on roosa. Tema lemmiktoit on riis. Ta unistab sõja mängimisest. Kõige meelsamini tegeleb ta sõjaga.
Minu sõbra nimi on Diana. Talle meeldib mängida. Teda kurvastab see kui keegi kiusab teda. Tema lemmikvärv on roosakas lilla. Tema lemmiktoit on jäätis. Ta unistab sellest, et olla suur. Kõige meelsamini tegeleb ta mängimisega.
Minu sõbra nimi on Mardo. Talle meeldivad tsintsiljad. Teda ei kurvasta mitte midagi . Tema lemmikvärvid on roheline ja must. Tema lemmiktoit on hernesupp. Ta unistab tsintsiljadest ja merisigadest. Kõige meelsamini tegeleb vibu laskmisega.
Minu sõbra nimi on Triinu. Talle meeldivad lambad ja kitsed. Teda ei kurvasta mitte midagi. Tema lemmikvärvid on must ja punane. Tema lemmiktoit on hernesupp. Ta unistab Lotte telefonist. Kõige meelsamini tegeleb ta loomade talitamisega.
Minu sõbra nimi on Romi-Liis. Talle meeldivad neljajalgsed loomad . Teda kurvastab kui temaga ei mängita. Tema lemmikvärvid on roosa, kollane ja punane. Tema lemmiktoit on vahukoor kisselliga. Ta unistab koerast. Kõige meelsamini tegeleb ta ujumisega ja mängimisega.
Minu sõbra nimi on Aigi. Talle meeldivad kodurotid. Teda kurvastab see kui ta rott on kadunud. Tema lemmikvärvid on roosa ja must. Tema lemmiktoit on boršisupp. Ta unistab suureks saamisest. Kõige meelsamini tegeleb ta õues mängimisega ja arvutis olemisega.

Kõige vahvam oli täna see, et saime kirja Mirjamilt. Ümbrikust leidsime veel kirja tema uuest kodust ja kustuka. Tüdrukud hakkasid hoolega vastust kirjutama.

No comments: