Wednesday, February 24, 2010

KUIDAS MA OMALE NIME SAIN

Videotel olevad lood valiti teiste poolt lemmikuteks.

Algul tahtis emme mulle nimeks panna Bianka. Ta oli seda ühest raamatust lugenud, aga siis ütles emme sõbranna, et see tähendab vene keeles joomingut. Ja mulle pandi nimeks Hedvika.

Emmel oli kogu aeg tunne, et tal ei ole poisi nime vaja. Juba ammu oli valmis ilus eesti tüdruku nimi Adeele. Teisi nimesid ema ei mäleta ja vist ei olnudki. Sellepärast ongi minu nimi Adeele.

Minu isa sugulase nimi oli ka Marta, aga minu vanaisa sugulase nimi oli Martha. Kuna ma sündisin mardipäeva hommikul, siis mu emal tuli mõte panna minu nimeks Marta, sest see nimi on ilus eesti nimi.


Alguses õde Merike pakkus nimeks Moonika ja ema naljatas Alma nimega. Aga kui tädi mind haiglasse vaatama tuli, pakkus ta nimeks Laura ja emale see mõte meeldis.

Ema pakkus igasuguseid nimesid. Minu nimi tuli isa nimest. Nagu Karmo, siis tuli ka Karel.

Kui ma ema kõhus olin, siis mu nimi oli Ats Oskar. Aga Joonase nime valis ema mulle raamatust „Neli hommikut ja üks õhtu“.

Mina sain endale nime nii, et kui ma olin veel emme kõhus, siis nad otsisid nimederaamatust ja vaatasid arvutist. Siis tuli issi õde ja pakkus nimeks Mardo ja nad olid nõus.

No comments: