Sunday, May 9, 2010

EMADEPÄEVAKS

MINU EMA ON ÕNNELIK, SIIS KUI...

...ma venda/õde/tädilast hoian
...ma teda kallistan
...ma söön kõik ära
...ma teen hommikul süüa
...ma teen ise endale süüa
...ma ärkan hommikul vara üles
...ma aitan teda aiatöödes
...ma rohin suvel aiamaal
...ma lüpsan kitsi
...ma õpin õigel ajal
...ma kastan suvel lilli
...ma saan hakkama
...ma aitan kodutöid teha
...ma teen talle teed
...ma panen enda voodi teki ilusti
...ma käin temaga Raplas
...ma õpin hästi
...ma võtan ise posti
...ma olen hea
...ma aitan nõusid pesta
...ma teen oma koduseid töid
...ma joonistan talle
...ma lasen võistlustel hästi
...ma talle midagi kingin
...ma tublisti söön
...ma saan klassiga reisile
...ma aitan tal poes käia
...ma teen tasemetöö hästi
...ma meisterdan talle kaardi
...ma kingin talle lilli
...ma korjan talle lilli
...ma saan neljandasse klassi
...ma ostan talle mõru šokolaadi
...ma aitan tal kohvrit pakkida
...ma õpin koolis ära
...mul on tunnistusel head hinded
...mul on tuba korras
...mul läheb olümpiaadil hästi
...mul on sõbrad külas
...ta saab sõpradega väljas käia
...ta saab kaua magada
...ta saab reisida
...ta saab lugeda
...ta näeb oma lemmiksaadet „Sõida maale“
...ta saab käia välismaal
...ta teab, et vanaemaga on kõik korras
...ta saab õigel ajal töölt koju
...ta saab palka
...ta saab üksi poes käia
...ta käib juuksuris
...ta saab üksi ujumas käia
...ta saab minuga olla
...ta saab kodus midagi teha
...ta saab sõbrannaga teed juua ja juttu ajada
...ta saab romantilisi filme vaadata
...ta saab puhata
...ta õpilased käituvad hästi
...ta saab mõnikord õega väljas käia
...ta saab telekast vaadata seda, mida ta ise tahab
...ta on terve
...ta saab häid uudiseid teada
...ta saab sõbra juures käia
...ta saab õega jalutada
...tal läheb tööl hästi
...tal läheb võistlustel hästi
...tal vaja läheb ja ma annan talle raha
...me ei kisa
...me terved oleme
...me õega käitume kodus ja avalikkudes kohtades korralikult
...me teeme talle kingituse
...me saame reisile minna
...me saame Vembutembumaale
...me saame perega ujumas käia
...meie peres tüli pole
...meil on puhkus
...on soe suvi
...on mõnus lumine talv
...on emadepäev
...on puhkepäev
...õues on 20 kraadi sooja
...lapsed ei ole riius
...toad on korras
...vend/õde saab häid hindeid
...vend teeb talle võisaia
...õde külla tuleb
...õde paneb end ise riidesse
...lapselaps õpib uue sõna
...isa annab talle raha
...issi kutsub emme välja
...isa kingib talle lilli
...isa saab töölt palka
...keegi kingib talle lilli või kutsub välja
...kõigil on hea tuju
...saab isaga koos olla
...meie pereliikmetel on sünnipäev


... MINA OLEN ÕNNELIK

No comments: