Sunday, May 23, 2010

KUI MA OLEKSIN ...

... vesi, siis lapsed käiksid ujumas ja kalad ujuksid. Kalamehed püüaksid kala ja laevad sõidaksid minu peal. Kui ma oleksin vesi, siis kustutage janu.
... meri, siis müraksin tormi ajal. Kui ma teen suuri laineid, siis tulevad lõbutsema merejänkud, aga tegelikult on need jänkud merevaht. Kui minu kohale tuleb suur tuul, siis tuleb vesipüks. Selline meri ma oleks.
... kübar, siis ma oleksin punast värvi ja mul oleksid mustad lipsud peal.
... kell, siis ma tiksuksin ööd ja päevad. Käiksin kõikide numbrite juures ära ja vahest saab patakas ka tühjaks.
... vampiir Alice, siis tuleks mul võimlemine hästi välja. Mul oleks spagaat maas ja ma oleksin kerge nagu udusulg. Kui ma oleksin vampiir Alice, näeksin ma teiste otsueid ette. Ma ei vananeks päevagi ja lõpetaks sellepärast mitu korda kooli. Ma jaksaksin isegi auto üles tõsta ja ei saaks ühtegi kriimu. Oleksin hämmastavalt ilus ja kiire. Ma oleksin alati rõõmsameelne.
... hobune, siis ma kuulaksin oma peremehe või -naise sõna ja prooviksin mitte jala peale astuda inimesele. Kui mul oleks varsast peale mingi trauma, siis ma oleksin sellest üle ja ma ei teeks teistele hobustele haiget ega teeks oma boksi mustaks.
... lammas, siis sööksin niipalju rohelist rohtu, et muutuksin ise roheliseks. Annaksin nii palju villa, et kuhugi ei mahu ära. Annaksin ka piima niipalju, et oleks vaja kolome lüpsikut. Ma oskaksin öelda tere.
... vikerkaar, siis käiksin ma maailma lõpus ära. Selleks pean ma sosistama päikesele, et ta hakkaks särama ja vihmale, et ta hakkaks sadama. Ma saaksin vaadata kõikide tegemisi ja lastele silmarõõmu teha.
... telefon, siis ma saadaksin sõnumeid ja mängiksin. Mõnikord lülitatakse mind välja.
... pliiats, siis elaksin pinalis, joonistaksin ja värviksin pilte.
... maailma tugevaim kuningas, siis oleks mul tugev mõõk ja kiire ning tugev hobune. Kaitseksin oma rüütleid ja Eestit ja Eesti naaberriike. Ma osaleksin igas sõjas.
... muru, siis ma oleksin aasta aega ilus roheline. Minu peal oleks hea paljajalu käia. Ma kasvan heina tegemise ajaks hästi pikaks. Minu eluiga oleks sada aastat. Hoian kasvõi päev läbi lepatriinusid oma lehel.
... batuut, siis tahaksin, et minu peal hüppaksid ja mängiksid nii suured kui ka lapsed. Tahaksin olla puhas ja musta värvi. Tahaksin, et sajaks vihma ja lund.

No comments: